GÖKTİM Teknoloji Atölyesi Açıldı
GÖKTİM Teknoloji Atölyesi Açıldı Posted on 11 Haziran 2026 by Yusuf Arslan Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, İzzet Özsüzkaya GÖKTİM Teknoloji Atölyesi’nin açılışına katıldı. Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, GÖKTİM Melikgazi Projesi kapsamında, KİM Teknoloji’nin katkı ve destekleriyle İzzet Özsüzkaya Ortaokulu bünyesinde kurulan atölyesinin açılışı, Vali Çiçek’in katılımıyla gerçekleştirildi. Açılışta konuşan Çiçek, GÖKTİM Akademi’nin başarısının kökeninde istikrar, kararlılık ve sürekliliğin olduğunu belirtti. Bir okula atölye kurmanın ve maddi ihtiyaçlarını karşılamanın tek başına yeterli olmadığını anlatan Çiçek, “Bizim istediğimiz fabrikaların kapılarını çocuklarımıza açmanız, mühendislerinizin onlar için seferber olması, mentorluk yapması, zaman zaman öğrencilerimizle bir araya gelerek onların sorunlarını dinlemesi ve ufuklarını genişletecek…